dinsdag 17 mei 2011

Ik wil iedereen even welkom heten, incl. mezelf

Hoi, ik ben Hilke en ik moet vaak lachen om mijn eigen grapjes.
Nu kun jij dus ook meelachen. En daar zit ook mijn voordeel, want gedeelde smart is 3 keer zoveel smart.
Als je moet lachen om de grapjes moet je me vooral volgen. Dat kan heel makkelijk door op de knop 'volgen' te klikken en dan weet iedereen dat jij weet wat grappig is.

Dit bericht komt waarschijnlijk onderin te staan wanneer ik heel veel grapjes vertel, maar als je het nog een keer tegenkomt, dan ja, hey, toch nog welkom.

Ok. Doei.

p.s. Je zult zien dat ik nog harder om andermans grapjes lach, maar die zijn zo grappig dat ik zelf ook heel grappig lijk.

p.p.s. Ik ben goed in lachen, maar niet in het ontwerpen van een pagina op de internets. Als je het 3x niks vind stel je mening dan bij of help me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten